سردار علی افضلی عنوان کرد:

انقلاب اسلامی پیروزی خون بر شمشیر بود

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروزی خون بر شمشیر و جبهه حق بر جبهه باطل بود، گفت: شعار حضرت سیدالشهدا(ع) تن ندادن به ذلت بود و هر ملتی هم که به تبعیت از امام جامعه تن به ظلم و ستم ندهد، به بزرگی و افتخار و عزت می‌رسد و کارهای نشدنی را به سرانجام می‌رساند. 
کد خبر: ۱۴۷۱۸۱۵

به گزارش جام جم آنلاین چهارمحال و بختیاری،  سردار علی افضلی، جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) در مراسم گرامیداشت شهدای کشتار خونین ۱۷ شهریور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای این روز در سال ۱۳۵۷ و با گرامیداشت یاد شهدا گفت:  انقلاب اسلامی پیروزی خون بر شمشیر و جبهه حق بر جبهه باطل بود.

شعار حضرت سیدالشهدا(ع) تن ندادن به ذلت بود و هر ملتی هم که به تبعیت از امام جامعه تن به ظلم و ستم ندهد، به بزرگی و افتخار و عزت می‌رسد و کارهای نشدنی را به سرانجام می‌رساند. 

امروز اصلی‌ترین هدف دشمن براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از روزهای آغازین نهضت امام خمینی(ره) تا فتنه‌های اخیر این مهم در دستور کار دشمنان بوده اما ما همه این توطئه‌ها که از اتاق فکر واحدی هدایت شدند را با پیروزی و سربلندی پشت سر گذاشتیم. 

سه ضلع الله، ولایت فقیه و مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند، امروز هم این سه ضلع حاکم است همچنان که نقش مردم را در خنثی‌سازی فتنه‌ها شاهد بودیم که به صحنه آمدند و نشان دادند که همواره پای نظام و ارزش‌ها هستند و دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد بود. 

نباید بگذاریم که مظلومیت مردم فلسطین و غزه فراموش شود.

 نتایج عملیات وعده صادق ، چهار اصل دکترین امنیتی بن‌ گورین در رژیم صهیونسیتی را در هم شکست. این رژیم به مردم خود اطمینان داده بود که از لحاظ بازدارندگی هیچ نیرو و کشوری قدرت رویارویی با آنان را ندارد، اصل دوم، اصل اشرافیت اطلاعاتی است که این اصل نیز در جریان وعده صادق و طوفان‌الاقصی زیر سؤال رفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها